پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112038
ياد شهداي بخش باباحيدر گرامي داشته مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1612

مسلم آذريان دبير ستاد يادواره شهداي منطقه باباحيدر بعد از ظهر امروز در نشست اين ستاد در فارسان اظهار داشت: يادواره 53 شهيد گرانقدر شهر باباحيدر و روستاهاي عيسي‌آباد، فيل‌آباد و هيرگان هفتم مهر ماه امسال مصادف با آخرين روز از هفته گراميداشت دفاع مقدس در سالن گلزار شهداي شهر باباحيدر برگزار مي‌شود.

 

وي افزود: با توجه به برنامه‌ريزي و هماهنگي‌هاي به عمل آمده، در اين مراسم حجت‌الاسلام سالک از مبلغان کشوري سخنراني و مداحان و ذاکران اهل بيت عصمت و طهارت مديحه‎سرايي مي‌کنند.

 

آذريان با دعوت از اقشار مختلف مردم مومن، ولايت‌مدار و شهيدپرور براي شرکت در اين مراسم روحاني خاطرنشان کرد: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به نسل جوان از جمله اهداف برگزاري اين يادواره است.

 

وي با تاکيد بر ضرورت زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا در جامعه اسلامي افزود: برگزاري يادواره‌هاي شهدا تأثير بسزايي بر روي نسل جوان ما که از دانشگاه انسان‌سازي جبهه وا مانده‌اند، دارد.

 

دبير ستاد يادواره شهداي منطقه باباحيدر از شهدا به عنوان سرمايه‌هاي بزرگ نظام و انقلاب اسلامي نام برد و افزود: بيان حماسه‌آفريني‌هاي رزمندگان اسلام روحيه دلاوري و استکبار‌ستيزي را در جوانان افزايش داده و موجب مباهات و افتخار براي ايران اسلامي مي‌شود.

 

وي پيروي از ولايت، حفظ حجاب و اقامه نماز را از مهم‌ترين سفارش‌ها و وصاياي شهداي هشت سال دفاع مقدس به ملت ايران عنوان کرد و اظهار داشت: بر همين اساس مسئوليت ما در قبال خون پاک مطهر شهدا اين است که راه آنها را ادامه دهيم و با بصيرت و آگاهي با توطئه‌هاي استکبار مقابله کنيم‌

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html